måndag 12 januari 2015

Utvärdering/ arbetsbeskrivning 

Uppdraget med bilden var att göra en serie som använder de olika bildformaten. Min bild ska vara en serie med olika bildformat och olika ansiktsuttryck på seriefigurerna i serien. 

För att göra min bild så behöver jag ett stort vitt papper och olika färgpennor. 

Jag måste tänka på att göra olika bildformat och olika ansiktsuttryck i bilden och att få plats med alla pratbubblorna.

Jag har ändrar seriefigurerna i serien men jag har inte ändrat något annat i bilden. 

Arbetet blev som jag hade tänkt mig och de andra förstod var syftet med serien var. 

Jag skulle ha gjort det noggrannare och färglagt det lite bättre istället för att stressa och färglägga lite noggrannare i bakgrunden. 


Jag har lärt mig vad de olika bildformaten i en serie heter. Nu vet jag hur man ska göra rutorna till en serie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar